Strony - wersja testowa

niedziela, 4 grudnia 2016

zimowy wianek

Wiem, długo mnie nie było. A, że nikogo nie interesują wymówki - to nie będę się tłumaczyć :)
Mam za to mnóstwo robótek do pokazania. Bo to, że mnie nie ma, nie znaczy, że mnie nie ma i że nic nie robię :)
Jako, że już grudzień, a za oknem śnieg, to chyba chwilowo wypada pokazywać tworki zimowo-świąteczne. Może w między czasie uda się wrzucić to, co zrobiłam przez ostatnie parę miesięcy.
A tymczasem proszę bardzo - WIANEK ZIMOWY.


Niekoniecznie musi być świąteczny, ale mógłby. Główną jego ozdobą jest plasterek brzozowy z sikorką. Pamiętacie zeszłoroczne ekobombki ? - TUTAJ. W tym roku, zamiast wieszać je na choince, postanowiłam wykorzystać je troszkę inaczej. Będzie ich sporo w świątecznych robótkach.







1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...