Strony - wersja testowa

piątek, 9 grudnia 2016

świąteczny nastrój przy napiętym budżecie - cz.1 opakowania na bombki

Postanowiłam, że w tym roku nie wydam ani złotówki na świąteczne dekoracje i własnoręczne upominki. No może nie tyle ile postanowiłam, co zmusił mnie do tego mega napięty domowy budżet. Sami rozumiecie - niepracująca matka polka musi dzielić złotówkę na cztery.
W tym miejscu od razu uspokajam wszystkich, którzy zwyczajowo dostają ode mnie samodzielnie wykonane upominki. Nie dostaniecie staroci ze śmietnika! Bez paniki! Po prostu mam tyle rożnych drobiazgów, elementów i przydasi, że głowa boli. Co rok kupuje nowe i mimo, że nigdy wszystkich nie wykorzystuje to gdy przychodzą kolejne święta, ja nabywam nową partię świątecznych pierdołków. W tym roku mówię stop! W tym roku robię czyszczenie magazynów i pracuję tylko na tym co mam. Proszę więc nie spodziewać się kartek z papierami z nowej scrapowej kolekcji, nie będzie najnowszych trendów przy pracach z decou i na pewno nie będzie nowych elementów przy wiankach i stroikach. Proszę za to spodziewać się wulkanu kreatywności i eksplozji pomysłów. Właściwie to bardzo mnie ucieszył ten plan. Och, nie ma to jak być zadowolonym z własnych pomysłów:)

Na pierwszy ogień idą opakowania na bombki.


Kto robi bombki i szukał gotowych opakowań specjalnie przeznaczonych na bombki wie, że kosztują milion monet. Monet nie ma, są za to pomysły jak ozdobić zwykły szary karton. Z uwagi na rozmiar tych kartonów, ja wkładać będę do nich wykonane przez siebie bombki, ale równie dobrze mogą posłużyć za opakowania na coś innego. OK, przyznaję kartony są kupne, ale kosztowały zdecydowanie mniej niż, gotowce. Do ozdobienia kartonów użyłam stempli - wiem, nie każdy je ma. Uznajmy więc ten post za część pierwszą. W kolejnym inne pomysły na ozdabianie opakowań na prezenty - być może wykorzystam to, co macie w szufladzie.

Przydługi był wstęp... zdjęć też nie mało














1 komentarz:

  1. Prawdziwe małe arcydzieła, piękne wzorki i malunki do tego swietny pomysł :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...