Strony - wersja testowa

środa, 2 sierpnia 2017

czarno-biała taca i śmieszny smutny klaun

Wczoraj na blogu DIY ruszyło kolejne wyzwanie : "Ale Cyrk!"
W ramach inspiracji przygotowałam tacę. 








 Długo myślałam nad pracą do tego wyzwania, a pierwotne koncepcje były pstrokate i wesołe. Aż zupełnie przez przypadek natrafiłam na czarno-białą grafikę. Bez wahania wiedziałam, że to jest to! Bo jakby inaczej? Depresyjny klaun, palący papierosa i siedzący na świni. Obraz tak żałosny, że aż zabawny. Potem poszło już jak z płatka. Z pudła wyciągnęłam tacę, bo zawsze się przyda. Wybór koloru oczywisty - czarno-biały - więc pasy murowane. Trochę arlekinowych rombów jako tło, no i wisienka na torcie czyli przecudowna grafika klauna. Decoupage łatwy i przyjemny.

I jak? Wywołuje uśmiech na waszych twarzach?








Oczywiście zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu. Nie trzeba prowadzić bloga, wystarczy konto na FB, a możliwe są wszystkie techniki. 


7 komentarzy:

  1. Taca piękna! Tak!
    Grafika bardzo mi się podoba. W Twojej aranżacji niezwykle oryginalnie wyeksponowana.
    Mistrzostwo!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, grafika robi robotę :) Dzięki za miłe słowa.

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo podoba mi się taca. Uwielbiam wszystko co czarno-białe. A grafika to już więcej niż super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czarno-białe nigdy nie wychodzi z mody, prawda?

      Usuń
  3. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...