Strony - wersja testowa

środa, 22 października 2014

pogańska dynia z materiału

Tak,  wiem, że to nie nasze święto. Nie, nie uważam, że robiąc lampiony z dyni i dając dzieciakom cukierki odzieram polaków z tradycji i hołduję amerykańskiej wizji świata. ( taki bełkot słyszałam w radio). Obiło mi się także o uszy, że to pogańskie święto i moje ulubione, że sekty satanistyczne w ten dzień składają dzieci w ofierze :)
Dla mnie dynia to po prostu cudowne warzywo i niekwestionowany symbol jesieni.  Niestety w tym roku nasionka się zbuntowały i urosły tylko dwie dynie :(
Dlatego spróbowałam zrobić dynię z materiału. Jestem ułomkiem jeśli chodzi o szycie, ale to zadanie okazało się baaardzo proste. Ja miałam skrawki materiału obiciowego w kolorze pomarańczowym, ale z pewnością można wykorzystać jakikolwiek materiał.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...