Strony - wersja testowa

środa, 4 stycznia 2017

bombki decoupage z aniołami - ostatnie obiecuję

Naprawdę obiecuję ! Nie będzie już żadnych bombek! No nie, że w ogóle i nie, że w tym roku ( bo przecież dopiero się zaczął) - nie będzie już bombek tej zimy. Ale te musiałam. Były z kompletu z bombką, którą już pokazałam - TUTAJ , więc siłą rzeczy nie mogłam rozkompletować kompletu.
Rzadko robię tego typu bombki. Właściwie to chyba nigdy nie szalałam ze śniegiem, a już na pewno gaza i sznurek były po raz pierwszy. Znów, jak z tą różową, mam mieszane uczucia. Ale może się z czasem się przekonam.
Wszystkie zrobione w te święta bombki przechodzą na na następne, więc już teraz się przygotujcie :)






1 komentarz:

  1. Pokazuj więcej !! Ja jestem zachwycona Kochana twoimi bombkami, śliczne !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...