Strony - wersja testowa

sobota, 22 listopada 2014

czas sie pochwalić wymiankowymi prezentami

Miło jest dawać i miło jest dostawać. To była moja pierwsza wymianka więc emocje sięgały zenitu.
Najbardziej z wymianki Artimeno, urzekło mnie podtrzymywanie tradycji wysyłania kartki świątecznej. Tak rzadko wysyłamy teraz życzenia w formie listów czy kartek...

Od Marty dostałam śliczną karteczkę oraz cudowne przydasie, które napewno użyje do kolejnych światecznych tworków.


 Ja dla Małgosi przygotowałam taką kartkę:


i kilka drobiazgów: zimowy obrazeczek (robiony haftem krzyżykowym), woreczek na prezenty (dekupażowy) i naleweczkę świąteczną rocznik 2013 (która w tym roku jest jeszcze pyszniejsza)


Chciałam sprawić Małgosi przyjemność. Chyba się udało, tak przynajmniej wynika z jej bloga - klik


Prace wszystkich uczestników wymianki można podziwiać tutaj:
 

1 komentarz:

  1. Udało Ci się udało :) Jestem zachwycona :) Piękny prezent dostałam , jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...