Strony - wersja testowa

wtorek, 3 października 2017

butelka mix media na jesienną nalewkę

Na blogu DIY ruszyło nowe wyzwanie: "A za oknem...jesień kolorowa". W ramach inspiracji do tego wyzwania przygotowałam butelkę na jesienną naleweczkę. 





Zachęcona warsztatami u Anai postanowiłam spróbować swoich sił w mix mediach. 
Technika brzmi prosto - używasz wszystkiego i mieszasz style. Ale z tym mieszaniem wcale nie jest tak łatwo. No bo jak tu pomieszać, żeby było dobrze. Ale pierwsze koty za płoty, a w tym przypadku pierwsze maski i ciaprania. Muszę się z tym przespać, bo wciąż nie jestem pewna czy mi to pasuje. Ale nie odpuszczam i dłubię dalej.
W sumie muszę powiedzieć, że z tej pracy jestem nawet zadowolona. Tym bardziej, że hołdujemy upcyklingowi i wykorzystałam buteleczkę po jakimś soku. No i oczywiście najważniejsze - w buteleczce mam naleweczkę. Czyli nawet gdybym nie była zadowolona z efektu, można troszkę zażyć i z pewnością, z każdą kropelką zadowolenie z siebie wzrośnie. Tak dla zdrowotności oczywiście :)




Zapraszam Was oczywiście do wzięcia udziału w wyzwaniu!

https://diytozts.blogspot.com/2017/10/24-wyzwanie-za-oknemjesien-kolorowa.html

2 komentarze:

  1. Nie odpuszczaj, super ,,naciaprałaś,, :)
    Powodzenia w kolejnych pracach mix mediowych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...