Strony - wersja testowa

poniedziałek, 6 czerwca 2016

wieszak dla dziewczynki

Oj nie mam ja na nic ostatnio czasu. Chęci nie brakuje, ale jakoś doba mi się skurczyła. Od razu przypomina mi się taki kawałek "Za mało godzin w dobie - nie wyrobię. Beztroskie chwile to rzadki przywilej."  To tak właśnie mam. Trzeba załatwić to i owo, w ogrodzie mnóstwo roboty, w domu ciągły remont, a Jasio jest wszędzie, więc z rozkładania warsztatu nici. Coś tam dłubię po nocach, ale końca nie widać.
Obiecałam sobie, że będę wrzucać chociaż jednego posta w miesiącu. Nie żeby wszyscy umierali z ciekawości co tam stworzyłam, ale tak dla zasady. Bardziej na bieżąco jestem na instagramie, na którego zapraszam - KLIK.
To sobie pomyślałam, że chociaż tę pracę zrobiłam już jakiś czas temu, dotychczas jej nie pokazałam. No to chyba mogę teraz, prawda?
Nic wielkiego - skromny wieszaczek.
Pamiętacie Polę? Witaliśmy ją na świecie - TUTAJ. To dla niej ten wieszak. Delikatnie różowy, lekko sfatygowany, z uroczymi misiami. Będzie mogła księżniczka powiesić swoją ulubioną sukienkę.





1 komentarz:

  1. Wieszaczek jest śliczny ! Okres zimowy i letni jest zawsze zalatany , więc Kochana daj sobie czas a my będziemy czekać tu na Ciebie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...