Strony - wersja testowa

piątek, 13 czerwca 2014

skrzyneczka komunijna

Dziś coś z cyklu robótek "komunijnych". W tym roku mam parę tego typu imprez, więc mogę wyżyć się rękodzielniczo. Myślę, że taka skrzyneczka komunijna jest miłą alternatywą tradycyjnej torebki prezentowej i oczywiście jednocześnie pamiątką z Pierwszej Komunii. Można schować pieniążek, czy prezencik, a wygląda bardziej elegancko. Obdarowany (akurat w tym przypadku obdarowana) później może przechowywać swoje skarby np. spinki, albo inne pamiątki z dnia 1szej Komunii.
Jestem w trakcie tworzenia kolejnego pudełeczka, ale dopóki nowa praca nie wyschnie chciałam pochwalić się pudełeczkiem z zeszłego miesiąca, już wręczonym. 



PS. Przepraszam, za wygniecioną poduszkę na zdjęciach. Fotki robiłam, na 5 minut przed wyjściem i to było jedyne co wpadło mi w ręce jako tło. No cóż, nienawidzę prasować :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...